17:06
סקס כמו בסרטים: מעט פלפל

"הכל בנות, בסופו של דבר, חתוכות על אהבה, כמו באהבה רומנטיקה, ובנים - על סקס כמו ב סרטים פורנו ".

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה לעבוד בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך כיום האשלה רק רואה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בחורה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

קרוב לוודאי שכולם יודעים את השמחה העתיקה הזאת (במה, איך הוא טרולר בקנה מידה גדול אֶמֶת). אחרי הכל, לכולם, לשים את זה בעדינות, את הציד כדי להוסיף מעט פפולנים לתוך חדר השינה שלך, במיוחד אם התשוקה כבר שתיקה. סצינות אהבה ובסרטים ואמנות פורנו מרתק ולציוד לפחות כדי לשים לב לחזור. מה זה אותו דבר חייב להיעשות כדי להפוך את המין שלך כמו בסרטים?

1st, יש צורך לכוונן את שניהם מראש בדרך הנכונה. כדי לעשות זאת, להרגיש נהדר הודעות בזמן כל עבודה. אתה יכול להתחיל, כפי שכולם יודעים, לפלרטט קטן התכתבות מהבוקר (הלם אחד כמו אנשים המשמשים להביע, פרטים סוערים או אינטימיים התמונה אינה נחוצה, אם השותף אינו רגיל כך: עליך להתחיל באופן שווה). הודעות 1 יכול להיות קל, רק מרמז רמז על "אוטי" בערב. ואז גבר (או גברת) ימצאו קדימה סוף יום העבודה מהר מאוד מקבל יחד. זה יכול להיות לגמרי חדר השינה לא מגיע, הכל יסתיים ישר בסלון (טוב, מה לא הסרט? סקס ספונטני, סוער, נלהב בחבורת עסקים ללא תחרות).

יפה תחתונים סקסי גם משחק תפקיד חשוב אינטימי זוג זוג. זה אפשרי כי הוא נוגע הן גבירותי והן בחורים. למרות שחקן פורנו 1 היו, איך להתבטא, נמתח אולני נשים? אותו הדבר. אנשים קטנים יודעים את נפלא תחרה וגברות נעים יותר להסתכל על גרבונים זהירים. לשירותים של סכר כרגע יש מספר עצום של חנויות כמו חנויות סקס, כמו גם מתחיל לבוא לידי ביטוי, רגיל חנויות פשתן שבו אתה יכול פשוט לקנות מודל מיוחד למדי.

דרך אגב, על חנויות מין. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה להיכנס. כולם יודעים כי עדיף לא להיות פשוט בסיור. In-1, שפע של שונים גאדג 'טים, אווירה, ציפייה איך זה יהיה כל מאוחר יותר יועצים כל הזמן להניח ולומר איך ומה יכול החל אם פתאום הספקות הופיעו (כי זה לא כל הזמן הולך להתבהר איפה כאן זה להכניס). חומרי סיכה הם גם לא יכול לקנות, טוב יותר קצת, כי עבור סוגים שונים של מין הוא הכרחי, כפי שכולם יודעים, שונים ודיוזלים.

מַצָב גם בחדר השינה, סוף סוף משחק תפקיד. מן הזוטי, מכוסה סדינים טוב יותר, סוף סוף להיפטר (זה, כמו menimmum, אפילו לא היגייני). עליי הלבשה תחתונה משי יפה למיטה היא לא רק שימושי עבור העור, ובאופן כללי, מסייע ב פיתוח אווירה חושנית.

מִין כאשר האור יכול לגוון את החיים. בפרט, אם מוקדם יותר היו אילוצים ומורכבות. כפי שהוא לא מפתיע, אבל כל חסרונות אף אחד לא שם לב. אני צריך להגיד שכל האילוצים ומאפשרים להירגע, אתה יכול לקבל הרבה הנאה. ובכן, השותף, זה נעשה מרגש יותר קיום יחסי מין עם אדם רגוע.

אתה יכול לצלול לתוך האווירה של תצפית עם מראה. זה כנראה ארוך זה כמעט כל חדר שינה הוא ענק, טוב יותר, ברצפת המראה. הנה שוב בלי אור בכל מקרה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי לא כל החבר 'ה רק את התהליך, ואת התצפית של זה. מול המראה אתה יכול לגמרי למלא את מציצה, שרואים כך שהאדם יכול לעקוב את עצמך ואת הגברת שלך בעסקים. עבור מין מין במיוחד אולי שינוי. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

אגב, לעשות סקס כסרט יכול לעזור, כפי שכולם יודעים, מצלמה רגילה (טלפון מצלמה התאמה מלאה). אבל עם הזמנה קטנה, אם השותף מסכים כזה ניסויים. לפני סקס יש צורך להתקין את החדר כך בעדשה להתאים את כל הפעולה. שינוי לא מחייב, אחרת יש סיכון רק לגדול החוצה (מושלם לחלוטין הכל בא רק לפרופ ' שחקנים). למרות הכל באופן אישי תלוי בהעדפות אישיות ומיומנויות זוגות, כל אחד קטעי וידאו כאלה הם סוף סוף מתרגש. בכל מקרה, האווירה עצמה, מודעות, כפי שכולם יודעים שהכל מוסר, קשוח מאוד. אתה יכול פשוט לקחת.

קרוב לוודאי שכולם דיפלומה, כמו בסרטים של בני הזוג, החלו לקיים יחסי מין במגרש החניה, במכונית ובמקומות ציבוריים אחרים. אין ספק, ראוי להזכיר כי המכונות הם מדהימים בכך שניתן לעסוק הן במערכה המינית המוערכת והן "משחק אמבולנס". נכון, גברים נמצאים בניצחון גדול יותר. הכי מסוכן יכול גם לעשות מציצה בזמן נהיגה. או רק ללטף אותו. לא משנה מה זה היה מוזר, אבל לכל היותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, יש רגשות נעימים, כמו אנשים נהגו להביע, אוננות שונים (לפני החלת, הם בהחלט לחמם אותם מעט, בסופו של דבר, לשפוך, איך להתבטא , מעט sozles).

אותם אוננות יכולים לבקש בדרך כלל בסרטים (שוב כל המיץ הולך לגברים. ובכן, כן טוב, לשלם מאוחר יותר בא הביתה). לא עבור כל אחד, כמעט כל דבר כמו אנשים רגילים להביע, אולמות הקולנוע המודרני כותנה על זוגות, מציע מקומות מיוחדים על שורות קיצוניות, מעת לעת יש אפילו קטן ספות נוחות. האווירה עצמה: החושך, מסה של אנשים מסביב.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את המצב ותאסוף חברה נעימה.

כמעט כמעט כל אנשים סוף סוף מתחיל לקיים יחסי מין במקום ציבורי, ובכלל, שיבוש איסורים מנער.

אבל יש היבט קטן שראוי, באופן כללי, תשומת לב מכוונת לפני כן, הוא הפך, להיכנס כל חידושים: סקס בסרט עושה קבוצה שלמה של מומחים, במיוחד כי זה נראה נהדר על המסך בצורה מושלמת ומרגשת. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה צריך להיות מוכן העובדה שבחיים נדרשת.

Просмотров: 4860 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar