03:52
איך לעשות את השימי בריקודי בטן

זהו סוג של ריקוד קברט שמקורו בשנות ה-30.

Belly dancing, also known as raqs sharqi رقص شرقي, is a social dance for couples or a solo dancer. כיום, השימי עצמו משמש לעתים קרובות כחלק משגרת ברייקדאנס היפ הופ. השימוש הראשון במונח "שייק גוף" תועד בפיטסבורג ב-12 בפברואר 1925 על ידי כותבי מגזין Variety, כדי להתייחס למה שכונה אז "ריקודי הג'אז החדשים".

ראה את ידיו של המדריך שלך זזות; נסו לשחרר כל שריר מהאצבעות ועד למרפקים. שמור את הירכיים שלך מול הרצפה, אבל תן להם לרדת. אתה הולך להתחיל עם "שב" שמשקף את נקודת הציר המקורית של השימי. שימוש בכיסא או בשותף יועיל!

עכשיו אתה הולך לשים את כל זה במדריך ריקוד קל צעד אחר צעד! ג'אז מנצח 1,2 3! עכשיו ג'אז מתרפס 1,2 3 4, ערבב שמאלה גפן ענבים אחת עכשיו גפן ענבים ימין ואז דחף בשתי הרגליים ומשוך לאחור על בהונות 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 8. תרגל פעימות ג'אזיות שוב ושוב אתה מתפתל! ומזל טוב: שימיית!

יצירת תיאורים לתנוחות ותרגילים אינה משימה קלה. בטי טתם, שותפה ב-Neurodynamix Therapy ומנחה עמית בסדנת הריקוד BFREE, המציאה את הטיפ הזה. "השימי הוא מהלך אקספרסיבי שאתה יכול להשתמש בו כדי להגדיר מצב רוח או רגש ו/או להוסיף תככים", אומר Tatham.

1) תגרום לירכיים שלך לעבוד על ידי טבילה למטה ואז סינכרוני חזרה למעלה תוך סיבוב הכתפיים הצידה ונשיפה

2) סיים את התנועה הזו בהטלה קטנה של שתי הידיים כדי לומר "זה מרגיש כל כך טוב!"

3) חזור: רץ דרך השימיים לכל כיוון; רעד בראש (הכתף המלוכלכת); זריקת שיער; סטירות עקב קדימה ואחורה ברגל התחתונה וכו'. ליצירתיות, התעסקו גם עם הטיות האגן!

תקציר: סיכום זה כולל את מה שהמאמר עוסק בו ב-130 מילים או פחות וכן כל ידע מוקדם הדרוש לקריאתו!

אוקיי, השימי הוא מהלך קלאסי בריקודי בטן, כלומר לנער במהירות את הכתפיים. זה אחד המהלכים הפשוטים ביותר לביצוע ואני רוצה לספר לכם איך, בכמה שלבים פשוטים.

1) התחל עם כוח פלג גוף עליון על ידי סיבוב פלג הגוף העליון מצד לצד

בסרטון למטה אפשר למצוא מנה ראשונה פשוטה ויעילה לשיממי בריקודי בטן. גם על הגרסאות של עמדה זו יש הערות כך שקל יותר לגשת לכל וריאציה מבלי לעצור את הסרטון.

וריאציות:

1. במצב פניה: הביאו את הסנטר לנוח על הכתף שלה. יישר את רגליך עם רגליים מונחות על שלו כאילו אתה עושה פריצת מעבה. לאחר מכן הנח את ידך השנייה בתוך שלולית השרוול שלהם והרם אותה למעלה תוך כדי משיכת הנדן כלפי מטה באצבעות ראשונות ומכורות, תוך שימוש בחלק האחורי של פרקי פרקי היד כנקודת ציר

2. מיקום אנכי: היד האחורית בצד הנגדי של גופם ממש מעל גובה המותניים

3) מיקום אלכסוני: להאריך את הזרוע באלכסון על פני רקדנית הבטן ליד שלולית מקורית; לטבול ולהושיט את הזרוע השנייה נמוך מלפנים או מאחורי הגוף https://tkescorts.com/

זהו סרטון הדרכה שהוקלט באולפן. סרטון זה המספק שיטות שלב אחר שלב כיצד לעשות את השימי, לדלג על עבר ותנועות ריקוד שונות אחרות בריקוד בטן בסיסי - כולל רקדניות ורקדניות.

אני רוצה לדבר על איך השתמשתי בשימי בריקודי בטן עם מילה אחרת אוצר מילים, לדלג על העבר או zaghareet, כמו גם כמה מהממצאים שלי קשורים ליתרונות השיווקיים.

Просмотров: 73 | Добавил: agathaabet9p8 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar